My complaint:
Wij betalen nu voor het familiepakket en kan een helboel zenders NIET ontvangen. We moeten hiervoor een HD receiver aanschaffen. Nu wordt die wel met korting aangeboden, maar dan moet je 2 jaar lid blijven (of meer betalen voor 1 jaar lid). Vind dat dit niet kan ! Is toch niet onze schuld dat we bepaalde zneders nu plotseling niet meer kunnen ontvangen doordat bepaalde kanalen anders uitzenden. Vind dit een probleem tussen Canaal digitaal en de zenders, niet die van de klant, toch ? Canaal digitaal bied iets aan, daar hebben we een abonnement op en horen dit ook zo te ontvangen. Vind dus dat ze de HD receiver zo kunnen verstrekken aangezien we al jaren klant bij hun zijn zodat we netjes de zenders weer kunnen ontvangen waar we ook voor betalen.
Desnoods in bruikleen.
Gewenste oplossing
De HD receiver zo verstrekken of evt. in bruikleen aangezien we al jaren klant zijn zodat we netjes de zenders weer kunnen ontvangen waar we ook voor betalen.
En niet je op de een of andere manier je dwingen om langer klant te blijven, want dat valt niet in goede aarde.
Desnoods dus in bruikleen zodat als je je abonnement opzegd, ie dan retour moet.
Of wil best de 25,00 betalen (waar je nu 2 jaar lid voor moet blijven) maar dan met de gewone opzegtermijnen die we nu ook hebben, dus niet verplicht 2 jaar lid blijven, want daar hou ik niet van.
Bedankt voor uw reactie.

