Complaint: Felicitas Babybox 40% korting

user-60171 on 01 September 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste Center Parcs, onlangs zijn wij voor de 2e keer de trotse ouders geworden van een zoon, hierdoor hebben wij via de Felicitas Babybox een kortingsbon ontvangen voor Center Parcs van 40%, en hollands als we zijn willen we hier gebruik van maken. Echter ik ga naar de site van Center Parcs en wil gaan boeken lees ik in de voorwaarden dat dit niet geldig is voor de schoolvakanties!!!. Wij hebben nog een zoontje van 5 en zijn dus gebonden een aan de schoolvakanties. Ik vind een gezin met een zoon van 3 maanden en eentje van 5 jaar toch wel een redelijk jong gezin. Ik wil hierbij dan ook mijn beklag doen dat ik met een mooie korting van 40% naar jullie site gelokt word en vervolgs niet van die korting gebruik kan maken (op de kortingsbon uit de Felicitas Babybox staat hier verder niks over vermeld). Graag verneem ik een positieve reactie. Met vriendelijke groeten, Chris Zanen
PS boeken is heel gemakkelijk en betalen ook, maar om je beklag te doen ben je wel even bezig, krijg elke keer als ik op verzenden druk een foutmelding dus heb nu maar de klacht via www.klacht.nl verzonden.

Desired solution:

Een klant vriendelijk oplossing

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

13 years ago - De Felicitasvoucher kan inderdaad niet gebruikt worden in de schoolvakanties. Helaas kan hierop geen uitzondering gemaakt worden. Het is wel mogelijk om de voucher in de weekenden te gebruiken. Klachten bij Center Parcs kunnen steeds worden verstuurd naar guestrelations@groupepvcp.com Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Comment by poster of the complaint

13 years ago - tja.. dan maar een andere leuke vakantie zoeken ;.(

Message from CenterParcs

13 years ago - Het spijt ons dat u teleurgesteld bent in ons antwoord. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Responded on 07 September 2011 at 16:37

Voorspelbaar en makkelijk

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas kunnen er geen uitzonderingen gemaakt worden op de voorwaarden. We bieden de gast onze excuses aan.

All complaints of