My complaint:
Meerdere malen op het laatste moment vertraagd, nu licht dat niet geheel aan hun, maar ook aan de dealer (Trek).
Nu weer vertraagd tot eind maart, maar na contact met de dealer (Trek) blijkt de door mij bestelde fiets wel gelevrd te zijn, maar voor mij onduidelijke redenen niet aan mij geleverd te worden. dit gecommuniceerd met Fietsvoordeel shop, met de mail van Trek daarbij gevoegd, blijft het angstvallig stil, geen enkele reactie meer van hun kant.
Ik wil 1 ding, de door mij bestelde fiets door Trek geleverd bezorgt hebben op mijn huisadres.
Eind maart weet ik al welke mail in 2 dagen van te voren ga ontvangen van fiets voordeelshop. Indien zij (door omstandigheden) niet aan mij kunnen uitleveren moeten zij met een bevredigende oplossing komen, desnoods geven ze een upgrade (geen geld terug, daar heb ik geen fiets mee), maar lever nu een fiets. ze hadden de fiets ook van hun site af kunnen halen, echter hij is nog steed te bestellen ….
Desired solution:
bestelde fiets of een upgrade van deze fiets uitleveren aan mij, leverings proplemen tussen hen en dealer zijn niet mijn probleem.