Ondanks dat ik mijn kluis heb afgesloten middels een hangslot(die volgens een medewerker te klein is?) is mijn tas daaruit gestolen!
De medewerkers waren zeer behulpzaam, vriendelijk en geruststellend. Zij bekeken direct de videobeelden om te kijken of het delict... Read more
Na geinformeerd te hebben. heb ik mezelf uitgeschreven bij fitforfree fitness.
nu sta ik nog steeds ingeschreven terwijl ik de brief al 3maanden geleden heb toegestuurd. dit kan niet ik wil geen lid meer zijn van hun!Gewenste oplossingik wil uitgeschreven... Read more
Mijn vriendin heeft zo´n 1,5 jaar enthousiast gesport via Fit 4 Free, maar door verandering van baan schoot dat sporten erbij in. Zij ging samengeteld zo al een half jaar niet meer, terwijl haar abonnement gewoon doorliep. Gewoon zonde... Read more
Ik wil mijn contact opzeggen maar dat is niet meer mogelijk. Ik zit momenteel heel erg in financiele problemen dat ik die 20 euro per maand ook hadr nodig heb.
Opzegtermijn was 2 maanden maar was te laat. ik wist dit... Read more
F4F NIJMEGEN
Slascht medewerkers en groepsleiderster totaal geen ervaring en geen zicht geen goedcommunicatie met klanten. zeer slacht.
daardoor stopen veel messen (ik zelf) dat is jammer.Gewenste oplossingErvare meedewerkers en groepsleiderster beter oplossing zijn. Read more
Omschrijving klacht
Ik kreeg uit het een niets een aanmaning thuis gestuurd waar ik niks van wist?!?1
Ik ben meteen naar fit4free gegaan alles uitgelegd dat ik GEEN abbonement heb afgesloten.
Wel is het zo dat mijn id bankpas etc zijn gestolen,... Read more
Omschrijving klachtIn januari van dit jaar heb ik mij online aangemeld bij Fit 4 Free, locatie ADO Den Haag
Ik heb toen alle gegevens ingevuld en er werd vermeld dat bij de eerste keer sporten mijn rekeningnummer zou worden gecontroleerd en... Read more
Omschrijving klachtik was een dag te laat met opzeggen waardoor ik nog een jaar lid moest blijven maar wat er nou is bij opzegging is mijn pasje afgenomen zodat ik niet van het produkt gebruik kan maken
ik baal al... Read more
Omschrijving klachtBij opzegging is mijn pasje afgenomen. Ik was een dag te laat met opzeggen waarom betalen als ik van uw product geen gebruik kan maken?
Gewenste oplossingHet liefste zie ik mijn geld terug. Op deze manier wil ik al helemaal... Read more
Omschrijving klachtik was een dag te laat met opzeggen. moest ik een jaar door betalen maar met het opzeggen hebben ze me pasje al afgenomen. heb abonnement geld wel betaald maar de overige administratie kosten ed. van 52 euro... Read more