Complaint: Geen abonnement afgesloten!!

user-12658 on 18 May 2010 about Fit 4 Free in category Sportclub/-school

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Ik kreeg uit het een niets een aanmaning thuis gestuurd waar ik niks van wist?!?1
Ik ben meteen naar fit4free gegaan alles uitgelegd dat ik GEEN abbonement heb afgesloten.
Wel is het zo dat mijn id bankpas etc zijn gestolen, misschien dat iemand gebruik maakt van mijn gegevens?
Een medewerker van Fit4free gaf aan dat het pasje nog nooit is opgehaald.
Ik had de aangifte papieren bij me en daar hebben ze een kopie van gemaakt en ze zeiden dat ik terug gebeld zou worden. Ik heb nooit iemand aan de lijn gehad. Ik heb de klantenservice zovaak gebeld en dat kost mij ontiegelijk veel geld. NIET DUS!! Een week later kreeg ik inneens een brief van de Incasso van een bedrag 460 euro!
Ik was woedend!!! Nog een keer naar Fit4 free gegaan en zei vertelde me dat ik mijn ipadres naar hun moet mailen.(screenshot)
ONZIN!!! Maar ik heb het alsnog gedaan om af te zijn van dat gezeik!
En nog steeds niks gehoord en het abbonement loopt nog!! Nog een mail gestuurd, en nog steeds niks. Vandaag weer incasso gekregen en moet binnen 5 dagen betalen.. Dit slaat echt nergens op!
Bewijzen heb ik genoeg achtergelaten
Ik snap niet dat dit gewoon kan in Nederland. Ik heb nergens een handtekening geplaatst.
Iemand kan gewoon een abbonement aan vragen op iemands naam.. Dit moet anders!

Gewenste oplossing

Abbonement moet afgesloten worden.

All complaints of