Complaint: kortings kaart

user-211143 on 09 November 2013 about Fit 4 Free in category Sportclub/-school

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

heb sinds 18-09-2013 mijn kortings pasjes ingeleverd bij een van de fit4free vestigingen en nu bleven ze 2,95 van mijn rekening af schrijven zo ook bij mijn huisgenoot. ik heb steeds die bedragen die na de 18 9 afgeschreven werden terug geboekt,daar kreeg ik een reactie op dat ze ineens 14,90 afhaalde ook die heb ik destijds terug geboekt. daarbij heb ik meteen een brief naar het contactadres van fit4free gestuurd en krijg geen reactie terug maar wel een herinnering voor die 14,90 of ik die wilde betalen! nou heb dus voor de 2e keer een geschreven brief gestuurd naar fit4free debiteuren en daar ook weer geen reactie op gekregen,tot op vandaag per sms wel te verstaan of ik het inmiddels opgelopen bedrag van 45,90 wil betalen,ook erger ik mij eraan dat ze een 0900 nummer hebben als je vragen hebt,vragen zat maar geen cent om een 0900 nummer te bellen, na mijn mening hadden ze geen recht op die 14,90 wat nu dus 45,90 is de terug genomen pasnr zijn 12399634 van ilse van vugt en pasnr 12399632 van els wayers.mevr heeft ondertussen het bedrag betaalt,die wil ze terug.

Desired solution:

dat mevr.wayers dr 45.90 terug krijgt. dat ze daar een cursus gaan volgen voor communiecatie vaardigheden, dat ik die 45,90 NIET hoef te betalen. en dat ze klantvriendelijker worden met een gewoon telefoon nummer en niet een 0900 nummer.als ik een brief stuur vind ik het fijn als men reageert.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Fit 4 Free

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Fit 4 Free to pickup complaint

All complaints of