Complaint: fluittoon in telefoon

user-179146 on 20 May 2013 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na diverse telefoontjes nu maar een klacht neerleggen op mijn glasvezel pakket van Caiway en in het bijzonder mijn telefoonlijn.
Heb vrij regelmatig een irritante fluittoon op mijn telefoon(caiway toestel).Caiway medewerker zei dan moet ik het glasvezel modem even uitzetten en weer opstarten. Fluittoon weg, maar andere dag er weer in die fluittoon.Ik blijf niet het glasvezel modem iedere keer resetten. Moet een oplossing komen en graag snel. Kan niet normaal bellen of gebeld worden als er regelmatig een fluittoon op zit.Ik betaal er wel voor dus verlang de producten die jullie leveren ook het goed zijn.

Desired solution:

Alles zolang het niet teveel moeite kost en zeker geen geld voor mij en niet met een verhaaltje komt van een glasvezelmodem resetten.
Daar bij ik wel klaar mee.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Caiway Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

11 years ago - Geachte mevrouw, meneer van Leeuwen, Het probleem wat u omschrijft is een centrale storing in het netwerk van Caiway. Deze storing in momenteel in behandeling bij onze beheerders. Dit is echter wel een complex probleem waar nog geen tijd indicatie aan vast zit wanneer dit is verholpen. We doen ons best dit zo snel mogelijk in orde te maken. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Arjan in ’t Hout Caiway Webcare Team.

Message from Caiway Internet

11 years ago - Hedenmiddag hebben we telefonisch contact met de klant opgenomen om de storing te bespreken. We kregen geen gehoor. We proberen op een ander moment contact te leggen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

11 years ago - Wij ehbben de klant telefonisch gesproken. Aangegeven dat dat het probleem boven water is en dat het probleem zit in de software wvan het modem. Momenteel word heir aan gewerkt om het probleem op te lossen. Klant is op de hooget gebracht. Met vriendelijke groet, Arjan in ’t Hout Caiway Webcare Team.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben contact gehad met de klant. Besproken over de lopende situatie en dat het een centraal probleem is waar een oplossing voor komt. Klant word op de hoogte gebracht als het probleem is verholpen.
Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Caiway Webcare Team.

All complaints of