Complaint: folders

user-212427 on 27 November 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Responded on 27 November 2013 at 15:56

Er is snel door iemand van de buitendienst op gerageerd maar ik heb nog geen folders van deze week.

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw [achternaam],

Wij vinden het erg vervelend dat u het Spotta folderpakket niet heeft ontvangen. Onze excuses daarvoor. We hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet? Neem dan contact op met ons via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Rogier van Doorn

Spotta Klantenservice

Proostwetering 41 • 3543AC Utrecht
Postbus 9733 • 3506GS Utrecht
www.spotta.nl/klantenservice

All complaints of