11 years ago - Ik vind het een erg lage streek om deze klacht op de bezorger af te schuiven van NetwerkVSP, dit terwijl hun eigen mensen de problemen nooit hebben doorgegeven.
"Marjolein de Roos
Zoals ik kan zien is u melding wel in ons klachtensysteem terecht gekomen, helaas is een juist vervolg nagelaten waardoor uw klacht niet opgelost werd."
Ook de bezorgerscoördinator heeft mij persoonlijk gebeld over dit probleem en bevestigd dat er nooit eerder een melding over is doorgekomen bij hem.
Verder werkt de klachtenservice wel zo langs elkaar heen, dat er nu weer een brief is gestuurd waarin ik even alle gegevens moet doorgeven die al weken bekend zijn inmiddels en ook nog wat Code`s hebben ze nodig, Ja of ze die ondertussen al niet hebben :-)
Nee ik noem dit niet bepaalt een oplossing, een klantenservice die mij bevestigd dat het is opgelost en er even vrolijk weer weken aan een stuk dubbele folders in de bus vliegen. Waarna de boel wordt afgeschoven op de bezorger vind ik erg laag bij de grond van NetwerkVSP.
Kom eerlijk uit voor je eigen problemen, maar schuif ze niet af op een ander.
Met vriendelijke groet,
Arno Janssen