Complaint: Folders niet ontvangen

user-55529 on 15 July 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na herhaalde klachten bij onze plaatselijke folderverspreider hebben we 2 weken de folders weer ontvangen.
Deze week was het weer een verrassing: geen folders !!! Niet leuk want onze supermarkt werd heropend en er zaten verschillende aanbiedingsbonnen bij.
We moeten al voor lief nemen dat we de folders pas woensdagavond ontvangen terwijl de aanbiedingen maandags al in gaan en nu is het ook afwachten of we de folders wel krijgen. En er zijn meer mensen in de buurt niet erg blij.

Desired solution:

Korrekte bezorging van de folders en diegene er op aanspreken dat bij elk huis zonder sticker bezorgd moet worden.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Vanzelfsprekend willen wij graag uw klacht oplossen. Hiervoor hebben wij echter meer informatie nodig. Wij verzoeken u vriendelijk dan ook om via ons e-mailadres callcenter@netwerkvsp.nl contact met ons op te nemen onder vermelding van uw postcode en huisnummer. U kunt ons ook bereiken via telefoonnummer: 0900-8774636 (€10 cent per minuut).

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Netwerk VSP

All complaints of