Offered solution:
Beste mevrouw van Duinen,
Tot onze grote spijt hebt u al een aantal keren het Spotta folderpakket niet ontvangen. Onze welgemeende excuses daarvoor; we waarderen het dat u ons informeert zodat we aan verbetering kunnen werken.
We hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk opnieuw geïnformeerd en een aantal maatregelen doorgevoerd die ervoor moeten zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus krijgt.
Alle folders online
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor u tablet of smartphone. Daar vind u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij jou in de buurt.
Hebt u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Neem dan contact op met onze klantenservice via Spotta.nl/klantenservice.
Veel voordeel!
met vriendelijke groeten,
Medewerker klantenservice
Spotta