Complaint: folders reklame en drukwerken

user-20749 on 13 October 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste ERATON, Bedankt voor je melding over de postbezorging. Ik begrijp dat het niet prettig is wanneer je regelmatig poststukken ontvangt die niet voor jou bestemd zijn. Mijn excuses hiervoor. Je klacht heb ik gemeld bij de teamcoach van de afdeling postbezorging. Deze zal dit bespreken met de betrokken medewerkers en zal erop toezien dat de post voortaan correct wordt bezorgd. Ik ga ervan uit dat ik je zo voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Tamar TNT Post Klantenservice

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze klacht is doorgegeven aan de teamcoach van de afdeling postbezorging. Deze zal de bezorgklachten bespreken met de betrokken medewerkers en zal erop toezien dat de post voortaan correct wordt bezorgd.

All complaints of