Complaint: forse nabetaling

theis037 on 22 October 2009 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na 5 jaar klant te zijn geweest bij Essent heb ik me (helaas) laten overhalen om over te stappen naar de NEM.
Dit heb ik geweten!
Ik kreeg hun eerste eindafrekening en moest 2500 euro nabetalen! Hierover heb ik vragen gesteld. Men gaf mij het idiote antwoord dat Essent mij 5 jaar lang te weinig had berekend. Ik antwoorde hierop dat ik dit onzin vond. Sindsdien weigert de NEM fatsoenlijk met mij te communiceren.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from NLE

14 years ago - Beste Theis037, U heeft enige tijd geleden een bericht achtergelaten op dit forum. Klachtenoplossing.nl was op dat moment nog niet ingericht op het achterlaten van contactgegevens waardoor u niet traceerbaar bent in ons klantensysteem. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij uw klacht alsnog in behandeling te nemen en u een passende oplossing te bieden. Om uw van dienst te zijn vragen wij u, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar internetklantenservice@nlenergie.nl Wij zullen, zodra wij uw gegevens hebben ontvangen, binnen 5 dagen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Het Internet Klantenservice Team Nederlandse Energie Maatschappij

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

All complaints of