Complaint: Foto op aluminium

user-217750 on 11 December 2013 about HEMA in category Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 13-11 een foto van ons pas overleden katje besteld op aluminium, omdat hier een korte levertijd van 5 werkdagen op zit. Een week later was deze binnen. Echter bij het uitpakken bleek hier een grote kras over het kopje op te zitten, het belangrijkte op deze foto. Een dag later terug gebracht. De foto zou opnieuw in productie worden genomen. Na een week meerdere malen in de winkel geïnformeerd of deze al binnen was en regelmatig gebeld. Na twee weken kreeg een medewerkster in de pijling dat er toch iets niet klopte en heeft rondgebeld. Er bleek niets in productie te zijn. Dus opnieuw in productie laten nemen (inmiddels al 3 weken verstreken). Ik zou de foto waarschijnlijk eind van de week kunnen ophalen en ik zou gelijk gebeld worden. 1½ week later no steeds niets. Had inmiddels ook al een klacht ingedient bij de klantenservice, maar hier ook nog geen reactie op. Dus zelf maar eens even met afd. Foto service gebeld en kreeg te horen dat de foto al bijna een week klaarligt. Filiaal gebeld hoe t zit. Kreeg een brutaal meisje aan de telefoon; nou dan ligt deze er toch niet zolang. U zegt dat u een maand wacht maar hij staat hier pas sinds de 6e. Waarom belt u ons niet ipv het hoofdkantoor? Daarna zei ze ineens tot ziens, maar ik was helemaal nog niet uitgesproken! Heb haar uitgelegd dat ik 5 x in de winkel was geweest en 3 x heb gebeld, maar dat ik steeds niet verder kom, vandaar dat ik het hoofdkantoor maar eens had gebeld, maar dat vond ze maar raar.

Desired solution:

Compensatie! Ik heb een maand gewacht op een foto, waarvan de levertijd 5 werkdagen zou zijn. Prima dat deze opnieuw in productie wordt genomen, maar dat mag geen ruim 3 weken duren. De manier waarop ik te woord wordt gestaan is schandalig! Ik was echt van plan om morgen met het bonnetje terug te gaan en geld terug te vragen en elders te bestellen, ben er helemaal klaar mee. Ben er echt weken mee bezig. Zoals gezegd, het gaat om mijn katje die we hebben moeten laten inslapen. Juist deze foto besteld omdat we behoefte hebben af en toe even naar haar te kunnen kijken en dat gaat nu dus niet.Veel emotioneel leed, waar vanuit HEMA totaal geen begrip voor is door de medewerksters als je dat verteld, maar afgekat word.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about HEMA

All complaints of