Complaint: fout selektvracht

user-107246 on 06 June 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

er is een fout gemaakt met sorteren , wordt gezegd door klantenservice , pakket te laat , waneer hij nu wordt aan geboden kon me niet verteld worden. heb spullen nodig , kan nu een dag niets doen , niet mijn fout .

Desired solution:

comensatie voor dag niet kunnen werken .

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben deze klacht opgepakt en benaderen de geadresseerde hierover. Het pakket is vanmiddag (donderdag 07-06-2012) opnieuw in bezorging.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of