Complaint: fout Simyo niet toevoegen internet bundel en nu hoge kosten

user-130037 on 27 September 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben zeer ontevreden over Simyo. Ik heb op 2 juli dit jaar een abonnement 250+50 min plus 500 mb internet aangevraagd met nummer portering. Alles bij elkaar zou het €14,98 kosten echter dat gaat niet goed. De nummer portering heeft veelst te lang geduurt en als ik moest bellen met Simyo dan duurt het circa 45 minuten wachten voordat ik iemand aan de lijn krijg en ze vertellen steeds het zelfde verhaal druk druk druk. Na een maand krijg ik mijn eerste factuur met een grote schrik €83 voor internet kosten terwijl dit €5,98 had moeten zijn. Dit heb ik duidelijk bij mijn aanvraag aangeklikt en bevestigd. Nu vandaag word door de dame aan de telefoon ijskoud gezegd dat ik het niet hebt aangevraagd en word ik voor leugenaar aangemaakt. Ze bieden niet eens hun verontschuldiging en zijn keihard aan het ontkennen. Een kopie van mijn aanvraag hebben zij niet toegestuurd zowel als post als online. Door deze smerige streek voel ik mij bedonderd en ga meteen naar een ander provider zoeken. Mijn kreet is hier duidelijk; Simyo goedkoop word duurkoop.

Desired solution:

Simyo moet een overeenkomst respecteren en de internet bundel per contract datum toepassen en mij het teveel berekende weer crediteren

All complaints of