Complaint: fout van cassiere waardoor de klant schade ondervindt

user-32046 on 14 December 2010 about Texaco in category Benzinestations

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 8/12 tank ik rond 7.30 voor 60 euro bij de Texaco in Schaijk. Ik noem mijn pompnummer waarop de cassiere eerst zegt dat dat niet kan. Het blijkt dat de meneer voor mij mijn benzine heeft afgerekend. Zijn (duurdere) bon staat nog open. Ik vraag om een nieuwe bon met het bedrag door mij getankt maar dat kan niet. De mevrouw van de broodjes wordt erbij gehaald. Na heel veel uitzoeken en heen en weer lopen wil men dat ik een incassoformulier onderteken, hetgeen ik niet wil. Ik betaal via een tankpas en de mevrouw wil mijn bankrekeningnummer terwijl ik gewoon met mijn tankpas wil afrekenen. Ik geef aan haast te hebben. Ben bereid mijn handtekening te zetten, een kopie van mijn rijbewijs achter te laten en desnoods van mijn tankpas. Ook dit kan niet, ik moet ondertekenen. Als klap op de vuurpijl komt er een meneer na mij die zijn pompnummer noemt. De kassamevrouw kan de hele pomp niet meer vinden in de kassa en de twee dames geven de meneer aan dat hij geluk heeft, hij heeft gratis getankt en hoeft alleen zijn zakje drop af te rekenen!!
Na ruim 25 minuten oponthoud geef ik aan dat ik weg ga als ik nu niet gewoon normaal de zaken af kan wikkelen, de mevrouw (ze staat eerst achter de broodjes)roept dreigend: ‘dan wordt u geregistreerd als doorrijder!’
Er rest mij op dat moment geen keus dan te tekenen.

Gewenste oplossing

De gevolgen zijn vervelend: boosheid, frustratie, te laat voor mijn afspraak. Daarna diverse telefoontjes met de leasemaatschappij, die kopieën vragen en een declaratieformulier, intern overleg hebben etc etc. Tot nu toe is het nog steeds niet opgelost.

Welke oplossing plausibel is weet ik niet, op zijn minst iets om de frustratie en het gevoel onterecht bejegend te zijn weg te nemen.

All complaints of