Complaint: Foute bereking

user-12852 on 25 May 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Door een verhuising in juli 2009.
Nu bijna een jaar geleden.
Na bijna een jaar in gevecht te zijn over de afrekening en de berekening van de nem, die maar niet klopt.
We hadden een vaste prijs voor gas en licht afgesproken maar ze duwen gewoon hun andere prijs door en drijgen met incasso buro voor nog meer geld, Na veel mailen (nooit geen antwoordt op gekregen)
Veel bellen ( met na een uur nog niemand gesproken te hebben)
Hebben we nog geen goede afrekening en eisen ze dat we gewoon betalen.
Incl. Incasso kosten enz.
Wel een exusse brief gekregen van ze dat hun een fout gemaakt hadden , maar daarna nooit meer wat gehoord met de goede berekening.
Ineens weer een incasso buro die er een bedrag bovenop gooit. Zelfs een brief naar de beroemde zanger die zijn gezicht er voor leend een brief gestuurd of hij zijn gezicht wil lenen voor z’n oplichters bedrijs wat de NEM heet. Vind je het gek dat ze de goedkoopste kunnen zijn, ze lichten mensen gewoon op. Wie kijkt nou zijn afrekening na??
Vele doen dat niet!
De NEM wil van ons bijna €300,- meer hebben dan waar ze recht op hebben.
Tel maar uit je winst stel je voor dat ze dat bij 1000 mensen doen.
Dat is dan een bedrag van € 300.000,-
Zo Kan ik ook winst maken.
Wij zijn gewoon weer terug gegaan naar de NUON.
We Hadden er nooit in moeten trappen in dat mooie verkooppraatje van de NEM.
OPLICHTERS

Gewenste oplossing

Dat ze eens een goede bereking sturen en niet met incassoburo aankomen zonder hun eigen fout op te lossen

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is door NLEnergie opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, neemt u dan contact op met internetklantenservice@nlenergie.nl.

All complaints of