Complaint: Foute factuur

user-18460 on 15 August 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In juni ontving ik mijn jaarafrekening. Daarop waren de beginstanden, ik ben de eerste afnemer, fout. Hierdoor viel de rekening veel te hoog uit. 600 Euro. Ik heb ze meermaals hierover gebeld, het bewijs van de verhuurder gestuurd met de juiste meterstanden, dreigbrieven gestuurd met advocaat, enz. Nog steeds is hij niet gecorrigeerd en gisteren ontving ik zelfs een brief dat ze mij gaan afsluiten ipv terug te betalen! Wat een slecht bedrijf. Ik ga zsm mij daar afmelden.

Gewenste oplossing

Onmiddelijk correctie op de factuur met onmiddelijke terugbataling van teveel betaalde voorschot!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Waning,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of