Complaint: foute informatie bij boeken hotel

user-134084 on 14 June 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We zijn net terug van een vakantie op fuerteventura hotel Elba Sara in Caleta de Fuste. Bij onze boeking in een arke vestiging hebben we expliciet gevraagd of er een strand voor ons hotel gepositioneerd was zodat ik met mijn vriendin makkelijk naar het strand zouden kunnen gaan aangezien mijn vriendin last heeft van reuma en geen lange stukken kan lopen, zeker niet met warmere temperaturen. Op de site stond de informatie direct aan het strand, hierbij wilde we natuurlijk weten of het een zand strand is, want ook dit is voor ons erg van belang, door de reuma kan ze niet goed lopen en is het lopen over kiezels en of stenen pijnlijk. nou bleek het te zijn ver een ‘ strand’ wat volledig bezaait was met rotsen, er was geen enkel strand te bekennen. hier kon dus totaal niet genoten worden van het strand wat bij het hotel vermeld was. ok op de foto;s op arke lijkt het een zandstrand, maar dit is blijkbaar goed verborgen gehouden op de foto, let op; het is totaal geen zandstrand en mensen met een aandoening kunnen beter niet in dit hotel gaan zitten die van het strand houden. Hierdoor hebben we iedere keer de taxi moeten pakken naar een strand verderop, dit omdat me vriendin totaal niet langere stukke zou kunnen lopen. nou is de informatie die arke ons heeft verstrekt niet juist en hebben we hier ons behoorlijk aan geïrriteerd wat volgens mij niet de bedoeling is van een vakantie. Dit heeft ons iedere keer een taxi gekost en irritatie. Niet dat een taxi daar al te duur is, maar iedere dag 8 euro aan een taxi, en dat 10 dagen lang, dat loopt toch aardig op. Als ons gewoon eerlijk was verteld dat het geen zandstrand was, was er helemaal niks aan de hand geweest en hadden we een hotel geboekt wat iets verder lag. Verder was het hotel echt top, niks op aan te merken, alleen was dit vooral voor mijn vriendin een heel erg vervelende vakantie doordat ze er iedere keer aan werd herinnerd dat ze reuma heeft, en dat is niet de bedoeling van een vakantie. Tevens hadden we een vakantie geboekt voor 10 dagen, de eerste dag kwamen we aan om 20:00 waarbij we voor de volledige dag hadden betaald, en de laatste dag werden we om 19:00 opgehaald en moesten we om 12:00 al uit checken, hierbij verviel meteen de All in formule. Hoe kan het toch zijn dat we bij arke voor 10 volledige dagen betalen, en er bij het hotel voor je gevoel veel minder zijn, dit is toch al snel 200 euro pp wat wel erg makkelijk geld verdienen is voor Arke. Tevens staat er totaal niet op de site van arke bij tot hoe laat het All in werkt, je gaat er aan de hand van de site van uit dat dit de hele dag s, de all in stopt al om 23:00 in de avond!. Ook dit was niet verteld in de winkel, aangezien op de site staat all in, zonder tijden, ging de medewerker hier ook van uit dat het de hele dag is, ook dit heeft ons aanzienlijk extra geld gekost, ook dit moet echt beter vermeld worden op de site, erg veel bezoekers hadden hier klachten over in het hotel. Hiervoor boek je niet een All In.

Desired solution:

Veranderen van de informatie op de site van arke dat het niet direct aan het strand ligt, All in tot 23:00 duurt, want deze informatie is nergens terug te vinden.. Dit is misleidende informatie en kunnen klanten op boeken, zoals wij dat hebben gedaan en hebben nagevraagd. Wij boeken nota bene altijd in een winkel om dit soort dingen te ontlopen, helaas is het zelfs als je in een winkel boekt de informatie niet geheel juist. Tevens willen we de gemaakte kosten van de taxi terug. En een compensatie van de extra betaalde dagen wat in ons inziens niet correct is. We hebben voor 10 dagen betaald, er kregen er eigenlijk met de all in formule maar 8.. Ok was de informatie betreffende de All in formule incorrect, het duurdere iedere dag maar tot 23:00. Juist wanneer het pas gezellig begint te worden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Comment by poster of the complaint

11 years ago - tot op heden nog niks vernomen van arke. klacht vorige week vrijdag geplaatst.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 27 juni 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of