Complaint: Foute kaartjes

user-185966 on 26 June 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb bij See tickets Kaartjes besteld voor de soldaat v oranje heb daarvoor €132,58 betaald voor 2 kaartjes via mijn giro 2390006.

Toen ik de kaartjes uitprinte stonden ze niet op mijn naam en stond er de prijs bij van €35.00 dus niet wat ik besteld had.

Als ik probeer te telefoneren krijg je een bandje met 9 opties en als je daardoor heen bent standaard de wachttijd is meer dan 5 minuten en dat kost 45 cent per minuut.

Ik was niet de enige met deze klacht zelfs mensen hadden nog meer betaald voor een kaartje 1e rang en zaten ook op de laatste rij.

Beschrijving op afschrift

rang 1 tickets1120715-11500002380

Kenmerk12-06-2013-09.58

115000023805281

Vriendelijke groet
Janna Pasveer

Desired solution:

Duidelijke uitleg eventueel nieuwe kaarten

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from Seetickets.nl

11 years ago - Klant heeft de kaarten bij Rang 1 tickets gekocht en niet bij SeeTickets.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Telefonisch is aan klant uitgelegd dat de kaarten niet via SeeTickets gekocht zijn.

All complaints of