Complaint: foute remblokken bezorgd

user-180514 on 03 June 2013 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nieuwe bosch remblokken besteld voor mn xsara.
Totaal niet de juiste…
Mail gestuurd hoe we dit gaan oplossen…
Geen antwoordt.
Tot 5x aan toe.

Stik er dan lekker in! Gelukkig waren het geen dure.

En nu?
Elke dag domme actie mails van mister auto…

Desired solution:

Product retour en geld terug incl de verzendkosten

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Mister Auto Webshop about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Mister Auto Webshop to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Mister Auto Webshop

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Mister Auto Webshop

Message from Mister Auto Webshop

11 years ago - Beste heer/mevrouw, Wij hebben helaas geen e-mails van u ontvangen. De volgende oplossing wordt geboden: Het onderdeel kunt u behouden en het aankoopbedrag wordt aan u terug gestort. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto

All complaints of