My complaint:
Over de maand februari 2012 werd mijn maandelijkse voorschot zonder bericht verhoogd met meer dan 50%.
Bij navraag bleek dat er een fout was gemaakt bij NLEnergie, waarbij zij te kennen gaven deze fout niet te herstellen, maar moest verrekenen met de jaarafrekening.
Aangeven hiermee niet akkoord te gaan en de automatische incasso terug zou draaien.Daaropvolgend het juiste bedrag overgemaakt aan NLEnergie, wat prompt terug werdt gestort.
Maand later afrekening ontvangen waarbij opnieuw het foutieve bedrag werd berekend.
Bovendien werd de korting niet gegeven die zij hadden toegezegd i.v.m. een 3 jarig contract. Reden: automatische incasso was eenmalig teruggedraaid.
Conclusie: NLEnergie incasseerd een foutief bedrag (geven toe eigen fout te hebben gemaakt). Willen dit niet corrigeren, en maken misbruik van de situatie (i.v.m. terugdraaien van automatische incasso door betrokkene) om de kortingsregel niet toe te passen. (reden: automatische incasso is onderbroken).
Hoe ga je met je klanten om ??????
Desired solution:
Fouten herstellen door NLEnergie.