My complaint:
Omschrijving klacht
Nadat wij verhuisd zijn naar onze nieuwe woning, met een nieuwe aansluiting voor electra en gas, dus geen verhuizing, wimpelt energie direct ons telkens af, ze sturen ons van het kastje naar de muur! Ik had een fout gemaakt omdat bij hen op de website staat verhuizing, ja dat was het voor ons, maar dat bleek dus van de ene aansluiting naar de andere, nou.. lekker duidelijk. Al met al hebben wij 16 dagen zonder stroom gezeten en geleefd op een aggregaat, toen na heeel veel bellen 100 euro was ik kwijt, hadden we eindelijk een aansluiting! ik heb diverse klachten neergelegd bij energie direct, uiteindelijk mocht ik mijn specificatie telefoon inleveren en eiste dus die 100 euro terug. Deze week kreeg ik bericht dat alleen de kosten boven de 7 euro per gesprek worden vergoed en ik dus 18. 93 terug krijg. Hier ga ik echt niet mee accoord! Lekker klantvriendelijk he!
Gewenste oplossing
Excuses voor alle fouten en 100 euro terug dit zijn de gemaakte kosten om hun dure klantenservice te bereiken 0,70 ct per minuut!