My complaint:
Op 01 november bestelden wij kaarten voor 21 december de matinee voorstelling van Soldaat van Oranje. Er komt een herinnering voor de betaling. De betaling is overigens met de boeking meteen voldaan. De herinnering is standaard, betaald of niet betaald. Slordig en zeer klantonvriendelijk. Immers ik ga bellen x 0,45 ct per minuut om te overleggen wat er bij hen mis is gegaan…….. 2x bellen en een half uur hangen had ik de mail als niet verzonden mogen beschouwen…….. 06 november komen de kaarten binnen. Netjes, met het verzoek of we ze willen controleren. Nou dames en heren laat u maar……… er stond een fout…….. door ons zelf gemaakt overigens. Onze dochter zou reserveren voor de Matinee voorstelling gezien de afstand naar Katwijk en het hebben van een koeienboerderij is ‘s avonds (nachtwerk) geen optie en niet nodig als het ook overdag kan. Keurig weer bellen; het gaat snel, als eerste aan de beurt.
BOODSCHAP: HELAAS PINDAKAAS MEVROUW, EENS BESTELD EN BETAALD KAN NIET WORDEN GEWIJZIGD………….. U KUNT NIET OMGEBOEKT WORDEN NAAR EEN ANDERE VOORSTELLING! Een fout maken is menselijk……..maar dit vind ik zo’n flessentrekkerij (dan hebben we het overigens nog niet eens over de transactiekosten die in rekening worden gebracht, administratiekosten en boekingskosten EN de bijgevoegde jammerklacht dat in verband met bezuinigingen de BTW omhoog gaat en kaartjes voor culturele uitjes onbetaalbaar worden!! Nou sorry, maar het maar onbetaalbaar wat mij betreft….. ONVOORSTELBAAR EN EENS MAAR NOOIT WEER!! Sorry, maar ik ben erg boos hierover.
Gewenste oplossing
Omboeken kaartjes naar Matinee voorstelling en dus een klanvriendelijke, meedenkende cooperatieve houding!