Complaint: foutje in boeking herstellen

user-183319 on 11 June 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Arke gebeld over een fout in de voornaam, foutje hersteld, maar nu komt het, daarna bij een andere reiziger de gehele naam weg, weer gebeld, daarna hoofdboeker verwisseld, namen weg, verkeerde volgorde van mede reizigers en kan zo wel even doorgaan, brief geschreven om te annuleren na deze super slechte boekingprestatie.

Desired solution:

Annulering

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 17 juni 2013 een schriftelijke reactie gestuurd aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of