My complaint:
Ik heb een telefoontje gehad van de klantenservice van Gaastra .De mederwerkster van de klantenservice vertelde mij dat de klacht niet in behandeling werd genomen daar de garantie op het moment van de melding 2012 was verstreken .
dat klopt de garantie van 2 jaar was net verstreken.
Gaastra geeft nl 2 jaar garantie op kleding ook op zeilkleding . ik kan daar van vinden wat ik vind maar Gaastra houd voet bij stuk na exact 2jr verloopt de garantie en sta je met lege handen. Ik wist dit niet en zal dan ook nooit meer zo,n duur kledingstuk aanschaffen bij Gaastra
omdat ik vind dat een jack van enkele honderden euro,s langer mee moet gaan dan slechts 2 jaar .
ik kreeg als verdere aanvulling een mail met de verwijzing naar de consu wijzer.nl heel aardig natuurlijk maar een beetje laf om je daar als producent achter te verschuilen ..
Kortom Gaastra brengt geweldig uitziende producten op de markt met een beperkte houdsbaarheids datum..Wat mij betreft is daar de prijs kwaliteits verhouding zoek. En heeft de klantenservice nog heel wat te leren..
Het vrolijke lachend gezichtje wat moet aangeven dat deze klacht is opgelost is dus volkomen misplaats .
GAASTRA IS NIET BEREID OM EEN OPLOSSING TE BIEDEN..
Hiermee
Desired solution:
een klantvriendlijke oplossing..