My complaint:
ik praat namens mijn moeder die een een klein jaartje geleden
een gaastra winter jas van dons heeft gekocht voor 280 euro.
in bataviastad bij de winkel Gaastra.
(daar worden niet b keuze kleding stukken verkocht maar overige artikelen en producten van vorige collecties.
Elke jas kan je stomen, maar wat blijkt nou nadat ik de jas van mijn moeder voor haar naar de stomerij had gebracht en 16 euro daarvoor had betaald is de jas grijs/grouw geworden terwijl het een beige jas is( bewijs is te zien op de rand van de bontkraag daar zie je de oude kleur)
en de jas is gekrompen.
ik heb natuurlijk voordat ik de jas naar de stomerij heb gebracht in het label gekeken maar er stonden 2 labels in ( dat zag ik achteraf) op 1 van de labels stond dat je het mocht stomen, maar dat gelde niet voor de jas maar voor de bontrand.
lekker duidelijk allemaal.
maar in het kort, ik heb dus een jas gekocht voor 280 euro.
een kleine winter aangehad en kan de jas nu wel weg gooien want hij is te klein en de kleur is goor.
nu heb ik zelf contact op genomen met de winkel.
mij is verteld dat ik moest terug komen naar de winkel, in bataviastad (ik woon niet dichtbij dus moest nog is ruim 1.5 uur heen en 1,5 uur terug rijden (rond de 40 euro)
en toen ik daar aan kwam is mij verteld sorry wij kunnen niks voor u betekenen want in het label staat dat alleen de bontrand gestoomd mag worden.
dus weg jas van 280 euro weg benzine 40 euro en weg stoomkosten 16 euro.
leuk grapje allemaal en het bedrijf heeft helemaal GEEEEN SERVICE!
Ook werd er niet bij vermeld toen zij de jas kocht dat de jas niet naar de stomerij mocht.
dit is toch wel erg belangrijk want 9 van de 10 keer breng je je jas bij de stomerij en betaal je daar geld voor zodat de jas niks kan overkomen.
erg jammer, mijn moeder heeft dit geld met moeite bij elkaar gespaard en pas de jas nu niet meer en je zou denken doordat je bij een duur merk met kwaliteit wat koopt gaat er niks meer gebeuren en als er wat gebeurt hebben hun goede service, nou niet dus!
koop dus nooit bij gaastra,want je klacht word niet serieus genomen.
diep teleurgesteld en mijn moeder moet het met een vodje doen.
Desired solution:
geld terug , of het liefst dezelfde jas.
als er maar een oplossing is.