My complaint:
Ik heb 1.5jr geleden een zeiljack van Gaastra gekocht bij Verschoor mode te Zwijndrecht .. Ik heb het jack de eerste keer in de regen gebruikt afgelopen september..( tot dan heeft het jack ongebruikt in de kast gehangen )..
Na een half uur was ik drijfnat het jack lekte door ook vertoonde het donkerblauwe vlekken . Ik heb de klacht neergelegd bij Verschoor Mode die weigerde eerst de jas in ontvangst te nemen na een telefoontje naar Gaastra kon ik het jack daar afleveren .. Na een aantal dagen kreeg ik een telefoontje van Verschoor dat mijn klacht door Gaastra niet werd behandeld daar het buiten de garantie
periode viel .. Mijn opmerking dat er nog geen 2 jr voorbij waren werd afgewimpeld …Er werd wel aan toegevoegd dat ik de jas wel zal hebben gewassen op de verkeerde manier ..Watabsoluut niet het geval is.!
Desired solution:
Ik wil graag serieus genomen worden als ik een klacht heb
Ik heb een dure jas gekocht en die mag bij de eerste de beste regenbui niet gaan lekken of vlekken ..
Ik wil een andere jas die wel aan de verwachting voldoet als je een jas aanschaf van dik 200euro...