Complaint: gas

user-18231 on 12 August 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

na gebruik te hebben gemaakt vd overstapservice naar nuon bleef NEM maandelijks 14 euro ofzo van de bank afnemen voor een gasaansluiting. Deze netbeheer kosten of wat dan ook betalen wi nu weer aan de nuon dus die gaan wij niet dubbel betalen.

Gewenste oplossing

Stoppen vd spookfacturen, geen aanmaningskostne, geen deurwaarders, geen gezeik, nooit weer iets van NEM willen vernemen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Bosma - Otten,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of