Complaint: geachte heer / mevrouw,

user-146651 on 04 December 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb via de knop stopzetten abonnement van huurwoningen het beeindingd. Ik heb daarover ook een bevestiging gekregen via de mail(lidadendulk@hotmail.com) dat ik uitgeschreven bent. Wat schets mijn verbazing dat er nu toch weer een bedrag van 19,95 euro is geincasseerd via automatische incasso.
Ik storneer de boeking.

Desired solution:

Dat ook de automatische incasso wordt stopgezet.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw den Dulk,

Wij hebben inmiddels van u een kopie van de uitschrijving ontvangen, zoals wij u reeds medegedeeld hebben is deze niet van Huurwoningbemiddeling.nl maar van Huurprofielen.nl.

U heeft daar ook ingeschreven gestaan en zich bij hen inderdaad uitgeschreven voor uw abonnement.

Het abonnement bij Huurwoningbemiddeling.nl hebben wij inmiddels voor u stopgezet en u hier een bevestiging van toegezonden.

Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of