My complaint:
ben ongeveer één maand op île de Re aan de atlantische kust in midden Frankrijk verbleven. Heb daar mijn T.V. geïnstalleerd en het perfecte beeld van BVN verkregen.
Daarna per tel. de smartcard geactiveerd en na ong. 4 uren wachten kreeg ik de nederlandse zenders , uitgezonderd SBS en net5 en nickoledeon, wat ook volgens uw regels geleverd diende te worden!!!vervolgens heb ik nog 6 keer moeten bellen om de kaart weer te activeren!!!!! met soms wel 6 tot 7 uren wachten!!!!U levert niet conform de afspraken terwijl ik 12 maanden automatisch betaal!!!! Verder had ik met u ee afspraak dat het maandelijks bedrag in de maanden Mei t/m september afgeschreven zou worden. Ik hoop dat u mij eneigzins compenseerd voor de extra kosten en het ongemak dat ik heb gehad.Verder mag ik aannemen dat u het administratief regelt v.w.b. de maandelijkse betalingen in de bovengenoemde maanden
Bij voorbaat dank voor Uw reactie
m.vr.gr.
J.H.Bruggenweerth
Desired solution:
Wacht op Uw reactie

