Complaint: geachte meneer, mevrouw

moolenaar on 30 October 2012 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij willen even een klacht bij jullie deponeren over jullie spaar-systeem (kofferset)
Wij hebben nl 12 volle kaarten gespaard daarvoor hebben wij voor 3000 euro gekocht, wat toch een aardig bedrag is mijn inziens.
Nu blijkt dat het koffer die wij willen 18 kaarten te kosten, ook dit is geen probleem maar waarom kan ik geen 12 kaarten inleveren en een evenredig bedrag bijbetalen?
Dit lijkt voor ons toch wel een aardige geste naar de klant toe.
Maar nee zeggen jullie dat doen wij niet, dus dat betekend voor ons geen spaaraktie meer van de Makro en kan ik net zo goed naar de Sligro gaan waar wij gewoon zegeld krijgen en die kunnen plakken en er eventueel geld of goederen voor kunnen kopen tegen gereduceerde prijzen.
Wij willen graag een antwoord op deze vraag

Desired solution:

Eventueel een aanbod met bijbetaling, zodat wij de kaarten niet weg hoeven te gooien.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen door het Customer Service Center.
De klant is per e-mail op de hoogte gebracht.

Makro Customer Service Center

All complaints of