Complaint: geachte team

user-162360 on 20 February 2013 about AVG Nederland in category Software

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb per abuis twee keer dit product gekocht en betaald , dit op 17-01-2013 en 29-01-2013. dit was omdat de pc aangaf dat het gratis product verlopen was,over deze gratis service was ik tevreden. omdat ik bij gebrek aan de kennis niet wist dat ik verdere stappen moest ondernemen om het gekochte product te activeren. reageerde ik op de tweede melding van het verlopen van het product. denkende dat ik het verkeerd had gedaan.
toen er ook de tweede keer niets gebeurde begreep ik dat ik iets heb verzuimd te doen .nu heb ik dus twee keer het product bij jullie besteld en betaald en nog niet een geactiveerd omdat ik eigenlijk eerst de tweede bestelling wil annuleren.

Desired solution:

ik wil graag het bedrag van de tweede bestelling a 29,95 terug gestort hebben op mijn postbankrek 0769122 b.baas leeuwarden
ik weet niet of ik dan ook nog iets moet doen maar hoor dit graag van u.
m.vr.gr berendien baas

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about AVG Nederland

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind AVG Nederland to pickup complaint

All complaints of