Complaint: Geadresseerde niet thuis

user-187214 on 03 July 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gister de hele ochtend/begin van de middag thuis gezeten om te wachten op een pakketje wat door Selektvracht bezorgd zou worden. Op een gegeven moment dacht ik ‘toch even snel boodschappen doen’. Toen was het half vijf. Kom ik in het portiek, kijk ik in mijn postvak ‘we troffen u niet thuis’. Er is nooit aangebeld door een bezorger (later aangebeld door de TNT, de bel doet het dus wel!).

Nu moet ik wéér een hele dag thuis zitten, omdat het pakketje vandaag weer opnieuw aangeboden zou worden. Ik hoop niet dat ik straks weer beneden kom en zo’n briefje aantref in de bus.

Dit is niet de eerste keer dat dit voorkomt en ik vind het heel vervelend, gezien ik de hele dag rekening moet houden met bezorging van het pakketje.

Desired solution:

Aanbellen! Dan kan ik de deur tenminste open doen. Bezorgen van het pakketje op de afgesproken datum en tijd, zodat ik niet vervolgens dagenlang zit te wachten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of