My complaint:
We hebben sinds 15-7-2015 problemen met onze telefoons.
Ze waren onterecht geblokkeerd, doordat jullie niet genoeg geld van de rekening hadden afgehouden en onze betalingen normaal altijd goed verlopen, en we geen herinneringen hebben ontvangen.
De meeste toestellen zijn 15-7-2015 in de loop van de dag weer gedeblokkeerd.
Dus daar hebben we behoorlijke schade door gehad, en ik ben er een hele tijd mee bezig geweest om het opgelost te krijgen. Ik werd van de ene naar de ander gestuurd.
3 nummers zijn een hele week geblokkeerd geweest
Dus 17-7-2015 daar weer een hele tijd mee bezig geweest.
En 22-7-2015 weer een hele tijd mee bezig geweest.
Ik had de 17e een klachtformulier bij Vodafone ingediend en dit kregen we als antwoord:
“Hartelijk dank voor uw feedback. Ik vind het vervelend dat u eerder tijdelijk geblokkeerd bent geweest. Ik zie dat door een systeemfout er dubbele kosten berekend waren. De incasso ging wel over het juiste bedrag, waardoor er volgens het systeem een betalingsachterstand is ontstaan. Inmiddels zijn de teveel berekende bedragen gecrediteerd, waardoor dit opgelost is. Alle nummers zijn weer actief zie ik.
Helaas kan ik u hiervoor geen compensatie bieden. Excuses voor het ongemak.”
Nou daar konden we het dan mee doen!!
We hebben een bedrijf, dus ik denk dat een vergoeding hier wel op zijn plaats is.
Desired solution:
We zijn tevreden als hier een vergoeding of een andere tegemoetkoming tegenover staat, want dit is natuurlijk niet de normale gang van zaken.