Complaint: Gedoe met het pasje

allard on 19 December 2009 about Fit 4 Free in category Sportclub/-school

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn zoon had zijn abonnement vorig jaar ook te laat opgezegd, mede omdat hij in een andere stad ging studeren.
Ondanks een briefwisseling, telefoontjes en een persoonlijk gesprek , moest hij toch 1 jaar doorbetalen. Met moeite kon ik toen zijn abonnement overnemen, terwijl fitness mijn manier van sporten niet is. Ik heb dus een jaar doorbetaald en ben in totaal 2x geweest.
Dus heb ik ruim op tijd mijn abonnement persoonlijk opgezegd bij Fit for Free in Nijmegen waar ik woon.
Ik kreeg een afgestempelde brief en ik dacht dat ik het dit jaar goed opgelost had……….!
Op 1 november 2009 was mijn abonnement jaar afgelopen en toen heb ik mijn pasje vernietigd en weggegooid.
1 december 2009 kreeg ik een aanmaning dat ik 2,95 euro moest betalen binnen 7 dagen.
Wat bleek : Ik ben lid van FFF en ik ben lid van de `kortingsclub `middels het pasje.
Ik heb FFF op 5 december geschreven dat ik niet op de hoogte was van dat `dubbele lidmaatschap` en heb FFF geschreven dat ik het pasje vernietigd heb.
Als reacte kreeg ik 16 december 2009 weer een aanmaning van 40,90 euro !!!!
Ik blijf dus lid van die `Kortingsclub ` tot dat het vernietigde pasje weer heel wordt en ingeleverd wordt.
Wat kan ik het beste doen ?
Ik wil in ieder geval mijn verhaal naar Radar en de ombudsman sturen.
Toen in in Google “Fit for Free klachten “intoetste, zag ik de vele klachten die reeds gedaan zijn nav FFF.
Wat dat pasje betreft, ik ben lid van de ANWB en de FNV . Ook van hun heb ik pasjes met kortings mogelijkheden.
Maar einde abonnement = ook einde pasje.
Wat kan ik nog meer doen?

All complaints of allard