Complaint: Gedrag van verkoper

user-196521 on 02 September 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hedenavond bij Woonsquare is Oss geweest i.v.m. aanschaf: Complete woonkamer (eethoek + stoelen, televisiemeubel, salontafel, lederen bankstel), slaapkamerameubelement (elektrische boxsprings e.d.) voor mijn dochter aangezien zij op haar eigen gaat wonen. Nou waren wij eerst op zoek naar een bankstel en zagen een mooi exemplaar staan. Aangezien er geen prijs op stond naar een verkoper gegaan met de vraag wat de prijs van deze lederen hoekbank was. Eerste reactie: Het is een AKTIE. Vraag van mij: Wat is de prijs hiervan. Volgende antwoord: Het is een nieuw model. Mijn vraag: Wat is de prijs? Antwoord: Weet ik niet!! Verkoper loopt boos weg, en schreeuwt door de zaak dat hij zich niet zo laat behandelen, en vrij is in zijn doen en laten, en dat wij de zaak maar snel moesten gaan verlaten. Toppunt van onbeschoftigheid. Wij komen aan om een behoorlijke aankoop te doen, echter zijn onverrichter zake weer weggegaan. Gelukkig zijn er andere zaken waar je wel fatsoenlijk behandeld wordt. Conclusie: Slechte reclame voor een meubelzaak

Desired solution:

Ter beoordeling van woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Woonsquare to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Per e-mail en telefonisch excuses gemaakt namens de Directie. Intern met betreffende personen opgenomen.

All complaints of