Complaint: geeen antwoord

user-159540 on 09 February 2013 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op 2 februari stuur ik een email als reactie op een melding van energiedirect dat ik 15,23 moet betalen, omdat de afschrijving mislukt is. . Ik vraag waarom ik dit moet betalen, er wordt maandelijks een automatische afschrijving gedaan. Op vrijdag 8 februari vertelt een computerstem mij door de telefoon dat ik nog 3 dagen heb om te betalen. Nou Energiedirect u hebt nog 2 dagen om mijn email te beantwoorden!

Desired solution:

met een fatsoenlijk contact door energiedirect, met de benodigde uitleg van hun kant.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to EnergieDirect about your complaint

Message from EnergieDirect

11 years ago - Beste Bannie22, Ik heb je net geprobeerd te bellen het telefoonnummer dat je hier hebt doorgegeven. Helaas heb ik je niet kunnen bereiken. Mijn collega's gaan dit later nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Renske van energiedirect.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw,

Vandaag heb ik telefonisch contact met je opgenomen. Ik heb uitgelegd dat de overboeking van het tegoed onder het verkeerde klantnummer was gedaan. Inmiddels is dit rechtgezet en staat er geen bedrag meer open. Er zullen geen herinneringen meer verstuurd worden voor dit bedrag. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Desiree van energiedirect.nl

All complaints of