Complaint: Geen abonnement afgesloten

user-149168 on 18 December 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Juni dit jaar geweest bij KPN vestiging Goes en gevraagd of ze me op de hoogte willen houden van Internet in Zeeland.
Door verkoper per abuis abonnement ingevoerd 2 weken later contract binnen gekregen na de KPN verkoper erop aangesproken te hebben adviseerde hij mij om af te wachtten daar hij in het systeem niks kon vinden, daarna ontving ik een starterspakket welke door medewerking van betreffende medewerker weer is opgehaald, maar tot mijn stomme verbazing geconstateerd dat er toch geld werd ingehouden voor een abonnement.

Desired solution:

Annulering abonnement m.i.v. ingangsdatum en terugstorten ingehouden betalingen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Gisteren telefonisch contact met mij opgenomen door KPN, voor zover alles netjes afgehandeld en opgelost, alleen blijf ik het jammer vinden dat e.e.a. eertijds niet telefonisch af te handelen was met de klantenservice.

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Coria,

Wat vervelend om te lezen dat u al meerdere keren aangegeven heeft het abonnement te willen annuleren.
Uit het systeem is gebleken dat het abonnement nog steeds actief is.
Inmiddels heb ik het abonnement voor u beëindigd. U zult hier nog per brief van op de hoogte gesteld worden.

Na een berekening van alles kosten heb ik €119,00 naar uw rekening overgemaakt.
Alle kosten die u gemaakt heeft worden hiermee vergoed.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of