My complaint:
Ik heb ook div. keren problemen gehad, dat ik geen signaal had. Heractiveren met internet niet gelukt. Sms gestuurd: ook niet gelukt. Nette mail gestuurd: geen antwoord. Daarna maar telefonisch opgezegd.Kan alleen per telefoon. Ook zoiets, ik heb alleen mobiel, dus dubbele kosten. En je hangt wel even, voor je geholpen wordt.
Ik heb toen dus het abonnement opgezegd. Maar kreeg toen paar dagen later telefoontje : waarom opgezegd? Alles uitgelegd en tijdens dit gesprek had ik plots weer beeld. Rara, hoe is het mogelijk??
Maar eerst werd wel geprobeerd mij nieuwe apparatuur “aan te smeren”, omdat het daar aan kon liggen.
Ik wist wel zeker van niet, want we hebben een kennis met een zaak (satelliet etc.).
Deze maand weer hetzelfde probleem.Heractiveren, sms etc.
Boze mail gestuurd: geen reactie.
Heb het geldbedrag van de incasso terug gehaald.
Plots weer beeld.
Ik word er helemaal gek van. Wat een KKK bedrijf.
Kan dat nou allemaal zomaar??
Er zijn zóveel klachten. Kan hier nou niks aan gedaan worden???
Gewenste oplossing
Betere, snellere hulp aan telefoon.
Reageren op mail.

