Complaint: geen bereikbaarheid seetickets

user-67616 on 30 October 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorige week ontving ik een kortingscode voor een tweede theaterkaartje gratis. Enkel telefonisch via seetickets te kopen. Inmiddels 6 telefoontjes later en €30,- armer en nog altijd geen kaartje kunnen bestellen. Er wordt aangegeven dat de wachttijd 5 minuten is en een half uur later sta je nog steeds in de wacht à 45 cent per minuut.

Desired solution:

Graag zie ik de telefoonkosten in mindering gebracht van de kaartjes die ik probeer te bestellen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

See Tickets streeft naar een spoedige afhandeling van alle inkomende (reserveer-)gesprekken. We werken daarom met een optimale bezetting van ons Customer Contact Center.
De te verwachten wachttijd wordt voorafgaande aan het telefoongesprek medegedeeld. Wanneer deze hoog is, wordt geadviseerd het bellen tot een later tijdstip uit te stellen.
Het spijt ons ten zeerste indien de wachttijd langer is geweest dan u wellicht van ons gewend bent.

All complaints of