Complaint: Geen bezorgbriefje achtergelaten door Selektvracht

user-87499 on 25 February 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben al maandenlang hetzelfde probleem met Selektvracht. Pakketjes die wij hebben besteld worden bij de buren afgegeven, maar er wordt geen briefje in onze brievenbus achtergelaten. Hierdoor weten wij niet dat het pakketje is bezorgd en zitten onze buren met een pakketje van ons opgescheept. Daarnaast hebben wij ook niet met alle buren een even goede band, dus wij vinden dit ook geen prettig idee, zeker niet wanneer het waardevolle zaken betreft.

Desired solution:

Bij voorkeur zou het pakket niet meer bij buren moeten worden afgeleverd, maar eerst meerdere bezorgpogingen doen. Een goed systeem is wanneer wij online kunnen aangeven wanneer gunstige aflevertijden zijn. Ook zou het fijn zijn als er een mogelijkheid tot ophalen van het pakket wordt geboden.

Als dit alles absoluut niet mogelijk is, dan vooral uw bezorgers strikt instrueren om bezorgbriefjes achter te laten!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of