Complaint: Geen bezorging

user-22941 on 26 September 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb zaterdag 25 september geen krant ontvangen , dit is nu al de derde keer in 2 maanden . De eerste keer was op een zaterdag in de bouwvak vakantie een keer was de weg gedeeltelijk afgesloten ,maar om 9 uur weer open .

Gewenste oplossing

Ik zou niet weten wat voor oplossing ,een dag geen krant , ik hoef die van zaterdag morgen ook niet meer. Een cijfer kan ik nog niet geven geeft u eerst maar eens een oplossing

All complaints of