My complaint:
Wij hebben op oudjaarsdag geen krant ontvangen, dinsdag 4 januari geen krant ontvangen, maandag 3 januari en woensdag 5 januari pas om 10.30 de krant ontvangen. Heden 6 januari geen krant ontvangen, heb daarop de telefoondienst gebeld om 10.30 uur. De krant zou nabezorgt worden. Het is nu 15.00 uur. Geen krant. Weer de bezorglijn gebeld, en als antwoord gekregen, dat ik dat voor 11.00 uur had moeten doen. Dus vandaag geen krant meer. Ik verzoek dringend om er zorg voor te dragen dat ik de door mij betaald krant op tijd en elke dag in de bus vindt vanaf heden.
Gewenste oplossing
De krant op tijd en zeker elke dag.

