Complaint: Geen bezorging

user-66761 on 22 October 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

2 dagen geleden een kledingstuk besteld bij de V&D die dezelfde dag nog werd verzonden. Volgende dag via de trackcode het pakje in de gaten gehouden waarin stond dat de bezorger onderweg was. Ik was de hele dag thuis en toen stond er om ong 5 uur dat het pakje was afgeleverd terwijl dat niet het geval was.
Ik heb dus geen pakje ontvangen, er is gewoon niemand komen opdagen.

Ik heb al een mailtje gestuurd naar selektvracht alhoewel ik liever had willen bellen, maar die abnormale hoge belkosten weerhouden mij daarvan.

Ik ga dus geen bestellingen meer plaatsen bij bedrijven die selektvracht als bezorgdienst hebben.

Desired solution:

Dat de bezorgers gewoon bezorgen... daar krijgen ze toch voor betaald?

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klantenservice van V&D heeft deze kwestie reeds in behandeling, ik heb de auteur van deze klacht geadviseerd contact op te nemen met de klantenservice van V&D.

Selektvracht B.V. Webcare team

All complaints of