Complaint: Geen bezorging

user-147069 on 05 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dinsdag 4-12-2012 1 pakketje zou bezorgt worden, heel de dag thuis gebleven maar niets wordt er geleverd. er was niemand thuis volgens vermelding.
De volgende werkdag zou het opniew aangeboden worden maar nee hoor.
Tweede pakketje zou op 5-12-2012 afgeleverd worden weer niemand lanks geweest.
Maar op 15,40 uur weer een vermelding dat er niemand thuis was.
Geen pakketjes bezorgt.
Er is nog niets op gelost. Heb tot heden niets aangeboden gekregen.
Uit onder zoek van verzender blijkt dat de bezorger alle dagen niet in de buurd is geweest.
Heb 3 dagen voor niets thuis gebleven

Dit bedrijf hangt van leugens aan elkaar.
De op gegeven data van bezorgen komen ze niet na.
Tijd worden dat dit eens aangepakt gaat worden.
Twee dagen voor niets thuis gebleven, daar komt dan de derde bij, lang leven Selektvracht.
En de leugens .

Desired solution:

Dat de bestellingen ook daadwerkelijk worden gelevert zonder leugens.
Er is nog niets op gelost. Heb tot heden niets aangeboden gekregen.
Uit onder zoek van verzender blijkt dat de bezorger alle dagen niet in de buurd is geweest.
Heb 3 dagen voor niets thuis gebleven

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Krijg een niets zeggend excuus heb liever dat ze de verplichting van bezorging na komen maar dit schijnt heel moeilijk te zijn. Eerste pakketje is retour verzonden naar de verzender omdat er zogenaamt niemand thuis was, er is geen bezorger aan de deur geweest. Twee de pakketje het zelfde verhaal. 3 dagen voor joker thuis gezeten. Er is niets opgelost.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Krijg een niets zeggend excuus heb liever dat ze de verplichting van bezorging na komen maar dit schijnt heel moeilijk te zijn. Eerste pakketje is retour verzonden naar de verzender omdat er zogenaamt niemand thuis was, er is geen bezorger aan de deur geweest. Twee de pakketje het zelfde verhaal. 3 dagen voor joker thuis gezeten. Er is niets opgelost. Antwoorden

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of