Complaint: Geen correcte jaarnota

user-216499 on 04 December 2013 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

foutieve jaarnota (16363m3) waarbij een tarief was berekend van ongeveer 0,66 cent.
Toen de juiste jaarnota kwam (5353m3) bleek er een tarief berekend te zijn 0,72 cent.
Door deze tariefwijziging krijg na aftrek van nieuw bepaalde maandtarief geen geld terug maar dien ik € 145,– bij te betalen.

Desired solution:

Creditfactuur met het juiste tarief van de 1e jaarnota, nieuwe factuur met het juiste gasverbruik tegen hetzelfde tarief als de 1e nota.
Na aftrek van mijn nieuwe maandbedrag het overige geld retour sturen

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to EnergieDirect about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

10 years ago - Beste Bolhaar, Graag zou ik je telefonisch het een en ander uit willen leggen. Wanneer kunnen wij je het beste bereiken? Hoor het graag. Groetjes Natascha

All complaints of