Complaint: Geen enkele reactie op mail of telefoon. Kapot item

EMMK on 06 August 2015 about Expresso Nederland in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb inmiddels 20 e-mails gestuurd aangaande een klacht. Ik heb diverse kledingstukken gekocht en 5 van de 6 stukken waren defect (gaten/ zichtbaar gedragen/ stinken etc.). Hier is over gebeld, ik zou worden teruggebeld. Vervolgens 20 mails gestuurd, geen enkele reactie. Bijna alles geretourneerd op 1 ding na welke ook defect blijkt te zijn. Het kledingstuk wil ik retourneren maar ik heb geen retouradres. Ik wil hiervoor eenzelfde exemplaar (desnoods maat kleiner) maar weiger verzendkosten te betalen. Expresso moet zich niet aan hun verplichtingen onttrekken. Ik koop iets wat nieuw is en ik mag dan ook verwachten dat ik iets nieuws ontvang.

Desired solution:

Als er inhoudelijk, op een vriendelijke manier, met respect geantwoord wordt. Omruiling van het artikel zonder extra verzendkosten.

Expresso gedraagt zich zeer onprofessioneel door klanten te negeren.

Message from from Klacht.nl

9 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Expresso Nederland

All complaints of