Complaint: geen enkele reactie op mijn klacht per e-mail en telefoon

D. Hamer on 08 June 2011 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een sms verzenden bij Simyo kost € 0,10. Echter telkens als ik een sms verstuur, wordt er 2x € 0,10 per sms in rekening gebracht.
Bijv. 12-05-2011 om 12:41 uur 10 cent
12-05-2011 om 12:41 uur 10 cent
Deze klacht heb ik 16-05-2011 per mail naar de klantenservice gestuurd. Geen enkele reactie.
25-05-2011 heb ik maar gebeld met de klantenservice (bijna een half in de wacht gestaan!). Toezegging: er volgt een correctie in de vorm van bijschrijving bij mijn beltegoed. Ook dit is nooit gebeurd.
Vervolgens heb ik 01-06-2011 en 07-06-2011 nogmaals gemaild. Tot op heden nooit iets teruggehoord!!

Desired solution:

Ik ben tevreden:
1. als ik antwoord krijg op mijn mail (er wordt notabene aangegeven dat je ongeveer met 2 dagen een reactie zult ontvangen).
2. als ik de toegezegde bijschrijving ontvang bij mijn beltegoed.
3. als ik voortaan een sms kan versturen voor 10 cent.

All complaints of